5 Exerciții de fitness care te vor ajuta să te menții în formă

5 Exerciții de fitness care te vor ajuta să te menții în formă
Distribuie daca iti place articolul

Majoritatea oamenilor consideră că sănătatea este cel mai important lucru al vieții. Cu toate astea, o mică parte dintre aceștia găsesc timp pentru a face sport, pentru a mânca sănătos și pentru a elimina din doza uriașă de stres a fiecărei zi.

Dacă ai nevoie să faci sport, însă găsești mereu scuze, este bine de știut că nu ai nevoie nici de bani, nici de timp, nici de partener de suferință. Poți face singur exerciții în doar câteva minute și dacă nu ai timp de sala de fitness, le poți face acasă.

Iată câteva dintre exercițiile de fitness prin care poți să rămâi în formă și care pot fi făcute oricând și oriunde.

1. Plank.

Este un exercițiu care pare foarte simplu la prima vedere. Tot ceea ce presupune este să stai cu corpul nemișcat, sprijinit pe vârfurile picioarelor și pe coate. Corpul trebuie să fie în linie dreaptă, paralel cu podeaua. Misiunea este să reziști cât mai mult timp și de regulă, începătorii nu rezistă mai mult de câteva secunde. Exercițiul îți va întări corpul, îți va îmbunătăți postura, îți va stimula metabolismul și te va ajuta să scapi de durerile de spate. De asemenea, contribuie la procesul de slăbire.

 

 

3. Lumânarea.

Revenind la exercițiile ce pot fi făcute de acasă, amintim de clasica lumânare, pe care toți o făceam la orele de sport. Din poziția culcat se aduc picioarele îndoite la piept, upă care se întind vertical, în timp ce mâinile sprijină zona lombară. 30-60 de secunde sunt suficiente pentru a obține o mulțime de avantaje, cum ar fi echilibrul și o coloană vertebrală mult mai puternică.

 

 

4. Flotări.

Simplele flotări pot aduce și ele o mulțime de avantaje dacă sunt executate corect. Acestea solicită mușchii pieptului, brațele, abdomenul, și regiunea mediană, reușind să ardă un număr considerabil de calorii. Un program de 5-10 minute de flotări în fiecare zi poate să genereze un corp frumos și sănătos.

 

 

2. Alergarea.

Dacă vrei să faci sport și să te relaxezi în același timp, alergarea în aer liber este cea mai bună soluție. Pe lângă faptul că slăbești, poți obține o respirație mai bună, un nivel mai bun al colesterolului, o circulație cardiovasculară perfectă și un sistem imunitar care nu te va lăsa să răcești prea curând. De asemenea, alergând poți să îți micșorezi riscurile de a face infarct sau cancer.

 

5. Săritura cu coarda.

Dacă ai puțin spațiu în casă, poți sări cu coarda. Dacă nu, poți ieși în cel mai apropiat parc și te poți bucura atât de avantajele unui astfel de sport, cât și de aerul curat. Săritul corzii este un exercițiu excelent care necesită coordonare și foarte multă mișcare. Rezultatele sunt incredibile, în condițiile în care coarda tonifiază mușchii, stimulează circulația sângelui, mărește capacitatea pulmonară și arde o mulțime de calorii.

 

Este suficient sportul pentru un corp sănătos?

Este un pas important, însă nu este suficient. Dacă vrei să fii 100% sănătos, pe lângă mișcare trebuie să îți faci și un program de alimentație cât mai strict, în care să nu aibă ce să caute prăjelile, sucurile acidulate și zahărul procesat.
Viața sănătoasă implică muncă și organizare, însă doar începutul este greu. Ulterior, totul devine o obișnuință iar rezultatele sunt extrem de bune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *