Ar trebui să cumpărați anvelope de vară?

Ar trebui să cumpărați anvelope de vară?
Distribuie daca iti place articolul

Dacă credeți că veți beneficia la maxim de mașina dvs., conducând-o pe tot parcursul anului cu anvelope pentru toate anotimpurile, va aflati intr-o stare de necunostinta totala. Anvelopele de vară (denumite și anvelope performante) asigură o aderență excelentă pe vreme caldă și reprezintă alegerea finală fără compromisuri pentru o conducere mai caldă.

Deși s-a spus mai înainte, merită repetat: anvelopele pentru toate anotimpurile sunt anvelope non-anotimpuri. Sunt tranzacțiile pentru toate anvelopele din lumea anvelopelor și nu excelează în nicio condiție meteorologică.

Știm că, cauciucul dedicat pentru zăpadă și gheață estet o alegere excelentă pentru șoferi, deoarece nu există compromisuri atunci când vine vorba de asigurarea prinderii la temperaturi scăzute. Anvelopele de vară prezintă un accent similar pe asigurarea unei tracțiuni deosebite prin vremea mai caldă întâlnită în cele trei sezoane rămase (primăvara, vara și toamna).

“Anvelopele de vară oferă o aderență mai bună la uscat și umed decât anvelopele de toate anotimpurile”, a declarat Mike Markoff, din divizia de anvelope de înaltă performanță Goodyear. „Sunt concepute pentru a maximiza aderența [la temperaturi calde], tranzacționând astfel performanțele la vreme rece.”

Markoff subliniază că anvelopele de înaltă performanță au cea mai bună aderență de trei sezoane (vara, primăvara și toamna). Dacă aveți deja un set de anvelope de iarnă Goodyear   pentru sezonul de zăpadă și gheață, atunci anvelopele performante sunt cea mai bună alegere pentru restul anului. Atât anvelopele de vară, cât și cele de iarnă au o abordare concentrată asupra aderenței, făcându-le să fie cea mai bună alegere în anotimpurile respective.

Anvelopele de iarnă similare, proiectate pentru a fi lipicioase și flexibile la frig, anvelopele de vară trebuie să fie rezistente și rigide pentru a oferi caracteristici excelente de manipulare. folosind diferite substanțe chimice în „machiajul” anvelopelor.

De exemplu, noile anvelope ADVAN V105 și AD08R ale Yokohama au ulei portocaliu lipicios. „Prin încorporarea uleiului de portocală, una dintre substanțele naturale cele mai lipicioase din lume, cu siliciu în compusul de cauciuc, am îmbunătățit performanțele uscate și umede”, a declarat James de Chavez, de la Yokohama Tyres. „Este o formulă dovedită și a fost testat în competiții de cursă de ultimă oră, precum Campionatul Mondial de Turism și Porsche GT3 Cup Challenge.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *