Konica Minolta lansează noua soluție AccurioPro Dashboard

Distribuie daca iti place articolul

București, România, 18 April 2022

Konica Minolta, fidelă abordării sale de parteneriat, lansează noua soluție AccurioPro Dashboard cu scopul de a le oferi clienților și partenerilor săi un nou instrument de reevaluare a eficienței procesului de printare, prin reducerea timpilor de nefuncționare a echipamentelor de tipar și a costurilor de producție. Noul software inovator oferă o experiență digitală avansată pentru printarea la cerere, prin implementarea unui flux de lucru mai inteligent și mai eficient, și vine în două versiuni – Essential și Ultimate.

 AccPro Dashboard 2

Noua soluție inovatoare, ușor de utilizat, AccurioPro Dashboard de la Konica Minolta, colectează automat informații despre dispozitivul de printare. Aceste informații sunt ulterior analizate pentru a oferi date rapide, precise și cuprinzătoare în vederea creșterii productivității în timp real. Software-ul inteligent, cu licență în mai multe limbi, poate fi utilizat pe o gamă largă de dispozitive AccurioPrint și AccurioPress de la Konica Minolta și este destinat atât furnizorilor de tipar din domeniul artelor grafice, cât și furnizorilor de print comercial și al celor din cadrul instituțiilor publice.

 EssentialQuickfacts600dpi

Andre Statkus, Senior Product Manager Professional Printing, Konica Minolta Business Solutions Europa: „Odată cu creșterea exponențială a comenzilor web-2-print, menținerea resurselor de producție optime este esențială pentru succesul afacerilor clienților noștri și susținerea acestora în procesul de transformare digitală. Oportunitățile sunt peste tot. Prin implementarea soluției noastre inovatoare – AccurioPro Dashboard – ajutăm clienții să lucreze mai inteligent, obținând date rapide, precise și complete pentru a reduce costurile și a crește productivitatea generală. ”

Soluția entry-level de la Konica Minolta, AccurioPro Dashboard Essential, oferă clienților un raport preț/performanță foarte atractiv pentru a-i ajuta să utilizeze datele din perspective esențiale de producție. Versiunea Ultimate oferă rapoarte extrem de detaliate și compară productivitatea pe mai multe săptămâni consecutive. Dispune de un meniu numit AccurioPro Dashboard Ultimate Single Item – serviciu complet în cloud – și oferă o platformă de informații mai inteligentă și mai simplă, pentru reducerea timpilor de întrerupere a funcționării și creșterea capacităților de producție. Versiunea AccurioPro Dashboard Ultimate oferă, de asemenea, recomandări detaliate despre cum poate fi îmbunătățit timpul de funcționare al dispozitivelor de printare. Un instrument de evaluare puternic permite analize aprofundate pentru a determina cauzele fundamentale ale pierderilor/profiturilor și raportări cuprinzătoare despre resursele necesare din timpul producției. Ambele versiuni, Essential și Ultimate, sunt dezvoltate de Konica Minolta.

PP_IP_Environment_Picture-8208

„Noul software susține extinderea posibilităților de producție și este un instrument important pentru toate nivelurile. Pe de o parte, oferă informații esențiale managerilor, care nu au timp să analizeze situații complicate, iar pe de altă parte, permite operatorilor să-și vizualizeze și să-și măsoare propriul progres, menținându-i implicați și motivați pe tot parcursul fluxului de lucru”, a mai adăugat Andre Statkus, Senior Product Manager Professional Printing, Konica Minolta Business Solutions Europa.

 

Despre Konica Minolta Business Solutions România

Konica Minolta Business Solutions România, filială a Konica Minolta Business Solutions Europa, a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, existente pe piaţa locală încă din 1991, ca urmare a fuziunii la nivel internaţional dintre Minolta Co. şi Konica Corporation, care a generat noua companie Konica Minolta Holdings, Inc.

Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi reţeaua de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa a peste 30 ani de existenţă pe piaţa românească şi de o reţea de distribuţie de peste 60 de parteneri. Ca în anii precedenţi, rezultatele anului 2020 plasează Konica Minolta în topul furnizorilor de echipamente de birou din România.

EssentialQuickStatistics

Konica Minolta Business Solutions România distribuie și asigură mentenanță pentru echipamente multifuncţionale office, faxuri, imprimante, sisteme de producție digitală și tipar industrial şi oferă Servicii Optimizate de Printare, bazate pe soluţii complete de management al documentelor. Furnizor de top de servicii complete de management al informațiilor, compania pune la dispoziția clienților soluții software de ultimă generație în domeniul infrastructurii și securității IT, precum și în mediile cloud. Totodată, Konica Minolta comercializează o gamă extinsă de soluții de supraveghere și analiză video avansată.

Imagini ale produselor Konica Minolta sunt disponibile pe www.konicaminolta-images.eu.

Pentru mai multe informații vizitați https://www.konicaminolta.ro/ro-ro/news și urmăriți paginile oficiale ale companiei pe Facebook, YouTube și LinkedIn.

Termeni şi nume de produse pot fi mărci comerciale sau mărci înregistrate ale proprietarilor lor, recunoscute ca atare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *